Det är okej att ha dåliga dagar, det har vi alla

Känner ni er fula ? 
Så har ni nog också fått svaret att ni ska kolla er i spegeln och tala om för er själva att ni är  vackra.
Men för mig kändes det lite smått jobbigt och jag skrattade mest åt det. Istället har jag talat om för mig själv VAD det är jag har och INTE vad jag inte har.

Så försök att sluta jämföra er med andra och se vad som är vackert med er själva och vad ni har som är speciellt med just er.
Jag är inte nöjd med allt, men låt de bra sakerna överväga de  ni är mindre nöjda med.



Kommentarer
Postat av: Jill

Finns hur mkt som helst att välja på :) Köp ett hårmagasin och få inspiration! Annars är det ju väldigt hett med en rakt avklippt page!

2011-12-12 @ 23:24:50
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0