22:47

Myser i höstmörkret!   Hösten behöver inte vara något kallt och jobbigt utan kan vara något helt underbart och mysigt!   Det finns många saker för att göra det till något positivt iställer för något tråkigt och jobbigt!   Något jag brukar ha som vana är att vädra lakanen på balkongen och bädda sängen en stund innan jag ska lägga mig så det dem fortfarande är lite kalla. Städa och stänga av telefonen.     Ett Recptet för en helt underbart mysig kväll om man har lite extra tid över. Det är en kopp varm choklad med mini marshmallows! Några bitar choklad, massa tända ljus och en bra bok!   Stänga av mobiltelefonen och lägga undan datan!   Detta är precis vad jag ska göra nu !
Myser i höstmörkret!  
Hösten behöver inte vara något kallt och jobbigt utan kan vara något helt underbart och mysigt!   Det finns många saker för att göra det till något positivt iställer för något tråkigt och jobbigt!  

Något jag brukar ha som vana är att vädra lakanen på balkongen och bädda sängen en stund innan jag ska lägga mig så det dem fortfarande är lite kalla. Städa och stänga av telefonen.    
Ett Recptet för en helt underbart mysig kväll om man har lite extra tid över. Det är en kopp varm choklad med mini marshmallows! Några bitar choklad, massa tända ljus och en bra bok!   Stänga av mobiltelefonen och lägga undan datan!   Detta är precis vad jag ska göra nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0