Jag är inte rädd för att bli hatad för den jag är


Fick min insperation från Rihanna!

Nu har jag funderat länge på att tatuera mig och jag fastnar nu.
Nu längtar jag något otroligt för att göra den! Den ska sitta under nyckelbenet på min vänstra sida och det ska stå:
sienz the day.
Nu är frågan om den ska vara spegelvänd, det innebär att jag ser texten rätt om jag står vid spegeln.

För varje morgon jag går upp och ställer mig vid spegeln ser jag texten, den är för mig och inte någon annan.
Tatueringar för mig är personliga, och jag tatuerar mig för att det representerar något för mig. Det är något jag står för och något jag vill bära med mig varje dag.
Något jag vill kunna se, även när jag kollar mig i spegeln.

Så varje morgon kommer jag se det,
För varje morgon jag vaknar och är frisk och har mina nära och kära kvar i livet. Vill jag ta vara på varje dag och varje minut. Det är var den står för MIG. enbart mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0