Så länge jag mår bra, right?

Beach 2012 ?  ostress.
Nyårslöften som jag aldrig höll och alla dagar då jag har börjat mitt "nya" liv haha. Hur mycket jag än vill leva ett "nyttigt" liv så har jag en otroligt stor passion för desserter och kaloribomber! Efter jag fick min kitchen aid så har mycket tid spenderats tillsammans med den och det har inte vart nyttiga kakor.. Så jag tänkte att jag kunde använda all min tid som jag brukar lägga på bak till nyttig och god mat ist! Så från och med idag börjar jag!
Inga stor krav på mig själv, inga omöjliga mål. Utan rimliga mål.
SMARTA MÅL. alla som går på Jensen hajar ;). Så nu blir det frukost varje dag, regelbundna måltider och en promenad varannan dag!


Dagen började jag med en morgonpromenad i det fina vårvädret, sen hem till fina Josefin, och åt den godaste frukosten på länge!
Hoppas ni har vart ute idag ! annars borde ni gå ut! helt underbart .
Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0