14.11



I'll Be There When You Need Me



En timma kan förändra allt för alltid.
En timma kan rädda allt.
En timma kan få dig att ändra dig.
Ibland är en timma en gåva vi ger oss själva, ibland betyder det ingenting.
För andra gör en timma all skillnad i världen.
Men i slutändan är det bara en timma.
En av många, och många fler väntar.
60 min, 3600 sek sen...
sen börjar det om igen och vem vet vad nästa timma för med sig.
Men jag vet att om du behöver mig i denna stund,
ska jag redan vara där.
För som sagt, en timma kan förändra allt.




Kommentarer
Postat av: fatima

jag är så glad att jag har dig här, att veta att man har någon vid ens sida är en obeskrivlig känsla. speciellt någon som du! du vet hoppas jag nu efter all den tiden tsm att jag finns lika mycket för dig va? <3

älskar dig cecilia !

2012-02-01 @ 22:24:15
URL: http://faatimas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0