i need to face my fear



Jag är tillräckligt stark för att höra din historia, men inte hela.
Jag önskar att jag hade styrkan att förlåta dig, jag önskar att rädslan var borta.
Jag ber om att dagen ska komma, då jag kan lita på dig.
Så när jag frågar mig själv om det är ditt fel, ditt fel att det blev som det blev.
Så behöver jag att du säger att det inte var hennes fel, att det inte var ditt heller.
Är det inte meningen att jag ska kunna se upp till dig?
Det är meningen att du ska vara stor i mina ögon.
Jag ska inte behöva skämmas.
Så jag ber till gud om att vi ska kunna ha det som det var tänkt, att du ska ge mig det svar jag väntar mig.
Att smärtan i hennes ögon inte varar länge till.
Att det kommer bli lättare att förlåta.

Men en sak är säker, jag kommer aldrig att glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0